maxresdefault1Graphic1Remont cilindara dvotaktnih motora:

Habanje cilindra dolazi kao posledica:

[one_half last="no"]

  • Dugogodišnjeg korišćenja
  • Oštećenog vazdušnog filtera gde dolazi do propuštanja nečistoća koja trajno oštećuju cilindar motocikla ili začepljenog vazdušnog filtera gde dolazi do ispiranja cilindra kod četvorotaktnih motora ili do povećanog grejanja, širenja klipa i klipnih prstenova (karika) kod takvih motora i na takav način dolazi do naglog habanja cilindra klipa i klipnih prstenova

[/one_half]
[one_half last="yes"]

  • Usled začepljenog izduvnog sistema (auspuha) kod dvotaktnih motora
  • Od lošeg kvaliteta ulja i nepravovremene zamene ulja i uljnog filtera kod četvorotaktnog motora, a kod dvotaktnog motora korišćenjem neodgovarajućeg ulja ili kad dvotaktni motor ne dobije ulje u gorivo i vozi se na čist benzin tad u roku od par minuta dolazi do totalne havarije motora (zaribavanja)

[/one_half]

U zavisnosti od stepena habanja određuje se način obrade.Kod manje habanih cilindara vrši se obrada bušenjem cilindra motocikla na sledeću specijalu.Kod jako habanih cilindara ili nikasil cilindara kod kojih nije predviđeno bušenje jer ispod tankog sloja nikasila se nalazi aluminijum u kome klip na može da radi to jest dolazi do zaribavanja.

HilznaZa sve ove cilindre predviđeno je ubacivanje košuljice od namenskog materijala otpornog na habanje takozvano „hilznovanje“.

Kod hilznovanja cilindara od dvotaktnih motora prilikom ugrađivanja cilindarske košuljice (hilzne) urade se i kanali za usis, izduv, preliv tako da cilindar zadrži verodostojan izgled i oblik što je imao pre ugrađivanja iste. Kod hilznovanja cilindara od četvorotaktnih motora nema kanala pa je hilznovanje jednostavnije.  
Naravno cilindar umesto da bacite uvek možete hilznovati i tako ćete uštedeti novac jer vam je to uvek višestruko jeftinije nego da kupite nov cilindar. A u drugu ruku i kvalitetnije jer su novi cilindri uglavnom kineski i lošeg kvaliteta.Stalnim praćenjem trendova na tržištu automobila, kamiona, radnih mašina, poljo mehanizacije i sl. kao i razvojem novih tehnologija u njihovoj izradi i održavanju, usavršavamo i održavamo nivo kvaliteta svojih usluga sa ciljem zadržavanja vodeće pozicije u mašinskoj obradi motora.

Remont radilica dvotaktnih motora

Kod dvotaktnih motora glavni ili najčešći razlog propadanja ili zaribavanja radilice je:

[one_half last="no"]

  • Vožnja sa čistim gorivom (bez ulja)
  • Vožnja sa neodgovarajucim uljima
  • Motori sa uljnom pumpom, uljna pumpa koja gura ulje u karburator kada zakaže ili kada se ne kontroliše rezervoar sa uljem i ostane prazan.

[/one_half]
[one_half last="yes"]

  • Kod nedovoljnog nivoa ulja u motoru
  • Kod korišcenja neodgovarajućeg ulja za određeni tip motora
  • Kod neblagovremene zamene ulja i uljnog filtera
  • U najređim slučajevima kod istrošene uljne pumpe i začepljenog kanala za podmazivanje na radilici

[/one_half]

U našoj radionici imamo mogucnosti remonta i balansiranja svih vrsta radilica dvotaktnih motora sa kaveznim i kliznim lezajevima, u tzv „radnom broju obrtaja“.

Ugrađujemo nove klipnjače u radilice za sve tipove skutera, tomos mopeda, tomos penti, pumpe za navodnjavanje i većih dvotaktnih motora kao što su MZ, JAWA, Yamaha, Aprilia, Honda itd.

Dostava kurirskim službama

Nije bitno u kom delu Srbije se nalazite, prijem i dostavu delova na obradu vršimo i kurirskim službama.